Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів не рахуючи дня покупки (товар не підійшов за кольором, формою, габаритами, розміром або з інших причин і не може бути використаний). Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб мати можливість обміняти або повернути товар, будь ласка переконайтеся в наступному:

при наявності чека, що підтверджує факт оплати замовлення (видаткова накладна)

товар не був у експлуатації, збережено його товарний вид, споживчі властивості, товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, механічних пошкоджень (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю), в повній комплектації (включаючи всі наявні деталі та інструкції)

товар повністю укомплектований і не порушена цілісність фірмової упаковки, повністю збережені всі ярлики, захисні плівки, збережена заводське маркування (товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент передачі покупцю)

Як можна зробити обмін або повернення товару Обміняти або повернути товар можна заповнивши форму для повернення товару.

У формі просимо Вас детально вказати, який саме дефект містить повертається Вами товар. Протягом одного робочого дня з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення інформації, варіанти доставки повертається товар, і інших питань.

Гроші повертаються покупцеві протягом 7 днів з моменту отримання нами товару.

Якщо на момент обміну, аналогічного товару немає у продажу, Ви можете придбати будь-які інші види продукції з наявного у нас асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або отримати назад гроші, в розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний, при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

УМОВИ (ПОВЕРНЕННЯ)

Гарантія на товар дійсна тільки за наявності гарантійного талона, який повинен бути заповнений належним чином із зазначенням найменування товару та іншої інформації про товар (при наявності), дати продажу, ПІБ і підпису покупця, терміну гарантії, підпису та печатки компанії. Не допускається наявність виправлень і слідів коригування інформації в гарантійному талоні.

Гарантія на товар дійсна тільки при наявності фіскального чека, що підтверджує факт оплати замовлення (для замовлень, які доставляються по накладеному платежу (у разі доставки Новою поштою - це буде фіскальний чек з Нової пошти, у разі доставки Міст Експрес фіскальний чек від Міст Експрес, в випадку доставки Укрпошта - фіскальний чек з Укрпошта. Доставка товару в разі обміну товару або його повернення здійснюється покупцем за власний рахунок.

Гарантійне обслуговування надається тільки протягом терміну дії гарантії

Пересилання товару в Компанію здійснюється за рахунок покупця (див. Процедуру здійснення гарантії (повернення). Вартість доставки оплачується за тарифами перевізника за фактом відправлення товару. Разом з товаром не забудьте вкласти копії гарантійного талона та документа, що підтверджує покупку.

Товар знімається з гарантії в разі порушення правил експлуатації, вказаних в інструкції з експлуатації, а також у випадках:

якщо товар має сліди стороннього несанкціонованого втручання або очевидна спроба самостійного ремонту;

якщо були виявлені самостійні зміни конструкції або схем вироби, або коли товар або його частину експлуатуються не за призначенням або в непередбачуваних умовах.

Гарантія не поширюється на наступні несправності:

механічні ушкодження

пошкодження від попадання всередину товару механічних предметів, тварин, комах, рідини та інших речовин;

пошкодження в результаті стихійного лиха (вогонь, підтоплення і т.д.);

ушкодження, викликані невідповідністю державним стандартам систем електроживлення, кабельних мереж, джерел сигналу і інших пристроїв, які працюють і підключаються до виробу;

ушкодження від аварій в електромережі;

ушкодження від використання спільно з нестандартними і саморобними пристроями.